Helpende handen Verviers met chemiearbeiders 5 februari

Deze zomer was er de ongeziene ramp in de Vallei van de Vesder. Duizenden gezinnen verloren een droge en veilige thuis. Meer dan 4 maand later blijft georganiseerde hulp uit, en blijven veel mensen zitten in nauwelijks leefbare omstandigheden. Met een groep chemiearbeiders willen we de getroffen gezinnen steunen.
Op zaterdag 5 februari gaan we naar Verviers om te helpen in huizen van getroffen mensen. We af spreken om 8u aan de P+R in Wommelgem (aan de groentewinkel) of ter plaatse in Verviers om 10u. Je neemt werkkledij, werkhandschoenen, emmers, schup en borstel.
Je kan ook financieel steunen. We werken samen met lokale organisaties die door vrijwilligers zijn opgericht en die efficiënt te werk gaan. Er worden koelkasten, wasmachines, fornuizen, kookplaten en microgolfovens mee gekocht die worden bezorgd aan hulpcentra. Het rekeningnummer is BE17 7340 5689 1721 met vermelding 'Solidariteam Antwerpen 5 februari"
Wil je mee helpen of meer informatie? Geef een seintje aan Koen Dereymaeker
0479 33 81 02 of via koendereymaeker@gmail.com

Commentaires (0)

Vous devez vous connecter pour envoyer un nouveau commentaire.