Limburgse helpende handen voor slachtoffers overstromingen - 2

Zaterdag 12 februari mobiliseert PVDA Limburg helpende handen om te helpen renoveren en opruimen in huizen in de getroffen Vesdervallei. Veel getroffenen zitten immers nog met woningen die onbewoonbaar of zwaar gehavend zijn door de watersnood. Ons kapitalistisch systeem kijkt amper naar de getroffenen om. Wij schieten daarom solidair te hulp over de taalgrens, maar we eisen ook een actievere houding van de politiek.

Er is zowel licht als zwaar werk. Goesting om de handen uit de mouwen te steken volstaat, maar laat gerust weten als je speciale vaardigheden of materialen hebt. Schuppen, borstels en dergelijke meer kunnen altijd van pas komen. Afhankelijk van de noden ter plaatse, communiceren we later nog verder of we specifiek materiaal nodig hebben.

We verzamelen om 10u in Verviers. Het specifieke adres volgt. Autodelen vanuit verschillende delen van Limburg gebeurt naargelang de inschrijvingen. Ter plaatse houden we een kleine briefing vooraleer we ons opsplitsen om bij verschillende mensen te gaan helpen.

Deelnemen? Stuur me gerust een berichtje op 0497 48 18 39 of maximepirard2@gmail.com

Commentaires (0)

Vous devez vous connecter pour envoyer un nouveau commentaire.