Winterkledij inzamelen

De winter staat voor de deur en de temperaturen beginnen te dalen. Hoog tijd dus voor een verwarmende actie. Van armoedeorganisaties binnen het Antwerpse krijgen we te horen dat er veel gezinnen zonder degelijke en warme kledij de winter tegemoet gaan. Aan deze gezinnen willen wij dan ook met onze basisgroep van 2018 hulp aanbieden. Dit doen we door winterkledij in te zamelen, zoals handschoenen, mutsen, sjaals, truien en jassen. Deze verdelen we dan samen met de armoedeorganisaties daar waar het nodig is. Wil jij ons graag helpen? Dat kan door eens een kijkje te nemen in je kledingkast en op zoek te gaan naar warme kledij of door mee te helpen om deze spullen bij de gezinnen te krijgen. Lijkt dit iets voor jou, neem dan contact op en draag zo bij aan een warme winter voor iedereen.

Regina Mikheli

3 maanden geleden

Ik heb zoveel kleding die ik niet gebruik, ook jassen enzooo. Maar ik kan niet uit Brugge vanwege de examens. Zijn jullie hier iets mee?

Anneke K

3 maanden geleden

Hey Toon,

Ik heb nog wel wat kleren. broeken, t-shirts, jassen,mutsen...

Waar mogen ze naartoe gebracht worden?

Ben je ook iets met kinderboeken?

Anneke