'Woord-tegen-ongehoord' online praatgroep jongeren

Wij jongeren voelen ons ongehoord en in de steek gelaten. Deze corona-periode raakt (ook) ons op verschillende vlakken. Sociaal isolement, mentale gezondheidsproblemen, financiële moeilijkheden, zorgen rond studies, werk… Het is een cocktail van stress, onzekerheid en een gebrek aan toekomstperspectief. Het gaat allemaal over problemen die beleidsmatig moeten worden opgelost.

Laten we beginnen op onze eigen manier, bij elkaar en met elkaar; luchtig, met humor, diepgaand en gedurfd. Even ons hart luchten in een vertrouwde ruimte met allemaal jongeren die in hetzelfde schuitje zitten. Kijken wat we kunnen en moeten doen om gehoord te worden. En het nieuwe jaar tegemoet sluiten we af met een ronde over onze favoriete albums en grootste dromen.

Join onze online praatgroep ‘Woord-tegen-ongehoord’! Deze gesprekken zullen doorgaan op 20/12 of op 21/12 van 19u-21u in groepjes van 15, leeftijd 16-25 jaar.

We kijken er alvast enorm naar uit!

Om in te schrijven: geef een seintje door hier te reageren of stuur een mailtje naar yildizuzum99@gmail.com.