Laat kinderen kind zijn

Laat kinderen kind zijn.

Sinterklaas is pakjestijd bij uitstek.  Hoewel Sinterklaas in principe geen kinderen vergeet, vinden veel kinderen geen speelgoed in hun schoen, ook al zijn ze heel het jaar door braaf geweest.

De COVID crisis sleept aan en treft de meest kwetsbare mensen in onze samenleving harder dan ooit,  meer en meer kinderen groeien op in armoede. Te vaak is deze armoede nog verborgen. Met onze PVDA-groep kunnen wij dit niet zomaar aanzien. Tijd voor actie!

Wij hebben jouw hulp nodig, kan je speelgoed doneren of een centje? Dan maak jij een kind gelukkig en ook de ouders die amper financieel het einde van de maand halen. Jouw hulp zal niet alleen een kind een glimlach schenken, maar verkleint zo ook de afvalberg, we recycleren wat nog perfect bruikbaar is.

Opgelet: we zamelen enkel speelgoed in goede staat in en moeten het speelgoed kunnen ontsmetten om corona tegen te gaan! (Pluchen speelgoed moet nieuw zijn)

Toon je hart, schenk een gelukkig momentje aan elk kind.

Doe het ook voor jezelf en je kinderen, ervaar hoe hartverwarmend het is om mensen te helpen, een daad te stellen van onmisbare solidariteit in deze moeilijke tijden.

Alvast dank.

PVDA Basisgroep Gentse Stadsdiensten.
Deze actie kadert in de Winter van Solidariteit Actie van de PvdA.

Praktische info:
Heb je speelgoed te geef, je kan deze brengen of wij kunnen speelgoed bij jou komen afhalen na telefonisch afspraak met Yuksel Kalaz tel 0475872782 of via email yukselkalaz@gmail.com.

Je kan ook speelgoed brengen naar het PVDA secretariaat, Halvemaanstraat 7 te Sint-Amandsberg. Maar gezien de corona-maatregelen het secretariaat niet doorlopend geopend is, gelieve vooraf een seintje te geven naar het nr 09/329.87.06 tijdens kantooruren.

Doneren kan je op rekeningnummer BE55 0018 7772 0744 met mededeling: “Laat kinderen kind zijn”

Onze actie loopt tot 3 december.