Sintactie 6 december Leuven

Sinterklaas is weer in het land en wij hebben met hem aan tafel gezeten.
De brave man schrok zich een aap van zijn energiefactuur en de stijgende levenskost. Hij vreest dat ook dit jaar teveel kinderen op zijn feestdag met een bonkend hartje uit bed zullen stappen om, nog maar eens, vast te stellen dat er wéér niks in hun schoentje ligt. Oók in ons welvarende Leuven. De Sint vindt dat niet kunnen en rekent dan ook op ons, de partij van de werkers, om daar samen met hem wat aan te doen.

Help ons, help de Sint.
Organiseer mee de solidariteit tussen de werkers van dit land.

Heb je nog ergens wat leuk speelgoed of een spannend kinderboek liggen? Geef ons een seintje op (0497936023) of (leuven.pvda.be), graag vóór 5 december. Wij komen het ophalen en bezorgen het aan Sinterklaas. Hij doet de rest.

Ken je kinderen die de Sint blij kan maken met een kadootje? Overleg dan even met hun ouders en bezorg ons, met hun instemming, de naam van het kind en zijn of haar leeftijd. Vergeet ook hun adres niet te vermelden. Op 6 december tussen 15u en 18u30 zal Sinterklaas hen verrassen met een leuk speelgoed of boek.