Een geslaagd eindejaar voor iedereen | Izegem

De coronacrisis hakt economisch zwaar in op veel gezinnen. Technische werkloosheid, sluiting of ziekte wegen door op het einde van de maand. En dan komt er die dure maand december nog aan. De maand van de eindejaarsfeesten en wie kinderen heeft, weet wat dat betekent. Veel kinderen hebben er een bewogen jaar opzitten en we willen elk kind de mogelijkheid geven om het jaar af te sluiten met een lichtpunt. We zamelen speelgoed in voor kinderen die het thuis niet breed hebben. Voor de ouders creëren we op die manier ademruimte.

Heb je nog speelgoed liggen waar je graag iemand plezier mee doet? Je kan het dan nu schenken en wij bezorgen het aan kinderen in de regio Izegem-Ingelmunster-Ardooie-Lendelede-Ledegem. Wij werken hiervoor samen met vzw De Stamper uit Izegem.

➡️ Heb je nog vragen? Aarzel dan niet ons een berichtje te sturen.
➡️ Weet je al weet je kunt missen? Vul dan dit formulier in: https://bit.ly/39ehuUL

Jouwe V

2 maanden geleden

Super project! Ik zal mijn ma eens ambeteren ;-)

Mustafa

1 maand geleden

Goedenavond, help me alstublieft, ik heb vier kinderen van 15 jaar, de jongste is 10 jaar oud, de jongste is 9 jaar oud en de jongste is 3 jaar oud.

Mustafa

1 maand geleden