Soep voor zorg, zorg voor soep | Kortrijk

Met dit project willen we de helden van de zorg een hart onder de riem steken. We schenken ál het zorgpersoneel in Kortrijk dat zich inzet in de strijd tegen Covid-19 één liter soep. Na een lange shift kan een kom dampende soep hen hopelijk deugd doen. We werken samen met lokale horeca, die samen honderden liters soep zullen maken. Om dat alles te financieren zamelen we geld in, we willen de horeca namelijk ook ondersteunen. Ook jíj kan dus mee zorgen voor soep!

We kopen de verpakking aan en versieren deze met spreuken en stickers met ontwerpen van lokale kunstenaars. In de week van 7 december verdelen we de soep; tientallen vrijwilligers brengen ze rond naar het werk of tot op de stoep van onze helden.

➡️ Heb je nog vragen? Aarzel dan niet ons een berichtje te sturen.
➡️ Schenk jij een portie soep? Stort een bedrag naar keuze op BE29 8916 9407 9264 (op naam Soep voor de Zorg). Per 2,5 euro hebben we een liter soep!
➡️ Zin om potjes te versieren? Of mee soep rond te brengen? Vul dan dit formulier in: https://forms.gle/A8NxAREC35u36ENw8
➡️ Alle info over #soepvoorzorg vind je op deze website: https://soepvoorzorg.wordpress.com/