De ronde van Antwerpen

Op maandag 11 januari trapte gemeenteraadslid Mie Branders, samen met PVDA-leden werkzaam bij de stad Antwerpen, de "Ronde Van Antwerpen" af in Hoboken.

Met deze tournee willen we in verschillende districten het stedelijk personeel een hart onder de riem steken. Onze stedelijke diensten, de kinderverzorgsters, de redders, het loketpersoneel, de brandweermannen, de groenarbeiders, ... ze geven allemaal het beste van zichzelf. In deze koude, donkere periode wegen de corona-maatregelen nog eens extra zwaar. Met deze actie willen we steun bieden.

We nemen zelfgemaakte koekjes mee, gemaakt door personeelsleden van de stad voor hun collega's. Het moet natuurlijk niet bij koekjes blijven. De PVDA pleit voor een stop op de personeelsbesparingen en op de verhoging van de laagste lonen bij de stedelijke diensten.

Komende weken zullen we nog bezoeken doen in Deurne, Merksem en Antwerpen-Noord. Wil jij koekjes bakken voor de personeelsleden van de stad? Of wil jij graag mee op pad om de personeelsleden van de stad te bedanken? Laat het hier weten.